افزایش غیرقانونی قیمت شیر 

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: قیمت لبنیات از جمله شیر افزایش نداشته و گران‌فروشی آن غیرقانونی بوده و قابل پیگرد است.

اکبر عادل مرام سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص افزایش ۴۰ درصدی قیمت شیر اظهار داشت: ۴ تیرماه امسال در جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور شیر نایلونی با وزن ۹۰۰ گرم و ۱.۵ درصد چربی ۴ هزار تومان قیمت گذاری شد.

او با تأکید بر غیرقانونی بودن افزایش قیمت شیر افزود: تا این لحظه مصوبه جدیدی مبنی بر افزایش قیمت شیر نایلونی ابلاغ نشده و افزایش قیمت‌های گزارش شده غیرقانونی بوده و قابل پیگرد است.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به رفع زیان مصرف کنندگان گفت: موضوع افزایش قیمت غیرقانونی این محصولات در سطح تولید و توزیع در دست بررسی است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
فقط اعلام میشه غیر قانونی
خوب پس چرا مسی پیگیری نمیکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
باسلام امروز صبح من شیر صبحگاه که تا پریروز خریده بودم۴۵۰۰ امروز خریدم ۶۰۰۰ این که میگن خلافه همش در حد کاغذ وتریبون هست اگه قانون محکم ومجازات شدید باشه اصلابه فکر گرانی نمی افتن چه برسه گران کنن اما متاسفانه....
آخرین اخبار